Prowadzimy własną działalność gospodarczą online

Założenie agencji reklamowej nie jest już takie trudne. Jeśli więc znamy się na reklamie, emarketingu czy pozycjonowaniu to powinniśmy dokładnie się nad tym zastanowić. Posiadamy przecież już niezbędne wykształcenie czy umiejętności, aby swoich klientów móc obsługiwać na wysokim poziomie. Potrzebujemy tylko założyć firmę, zadbać o promocję naszych usług, dzięki czemu pozyskamy pierwszych i kolejnych klientów. Jak o to zadbać?

Promocja bez firmy

Zanim zdecydujemy się na wypełnienie wniosku i założenie własnej firmy jednoosobowej, to dobrze jest posiadać już kilku ważnych klientów. Czy to oznacza, że mamy pracować na czarno i nielegalnie? Oczywiście, że nie. Chcemy być pod tym względem zawsze uczciwi. I okazuje się, że również osoby fizyczne mogą realizować różnorodne usługi bez posiadania własnej firmy. Wystarczy tylko, że nie przekroczymy pewnego limitu takich przychodów w ciągu roku, które wynoszą ponad 6000 zł. Do tej kwoty więc moglibyśmy pozyskiwać pierwszych klientów.

Dodatkowo zgodnie z prawem mamy możliwość prowadzenia prostszej działalności gospodarczej. Dzięki temu przez pewien okres nie płacimy ZUS-u, co okazuje się dla nas już wygodnym rozwiązaniem. Takie środki jesteśmy w stanie przeznaczyć na inne cele. Cieszymy się, że zdobyliśmy ważnych klientów. Jesteśmy już przygotowani do kolejnego etapu, czyli założenia własnej firmy.

Własna firma – krok pierwszy

Nie tylko zakładamy działalność, ale od razu staramy się zadbać o jej skuteczną promocję. Dobrze jest pod tym względem zawsze się rozwijać. Możliwe, że musimy zacząć działać w kilku kierunkach. Dopiero dzięki temu zaczynamy uzyskiwać o wiele lepsze możliwości. Wystarczy spojrzeć już na sam marketing. Promocją swojej firmy powinniśmy zająć się już wcześniej. Możemy przecież posiadać już stronę firmową i dbać o jej skuteczne pozycjonowanie.

Dobrze jest prowadzić bloga firmowego, co również buduje zaufanie do firmy, a zarazem sprawia, że strona firmowa znajduje się jeszcze wyższej w wyszukiwarkach internetowych. Okazuje się, że każdy właściciel małej firmy jest w stanie zająć się czymś taki. Wystarczy każdego dnia poświęcać na reklamę od 15 minut do 1 godziny. I jeśli tak czynimy już od dłuższego czasu, to później widzimy tego piękne rezultaty. Już coraz większe grono klientów zgłasza się do nas poprzez internet. Dzieje się tak, ponieważ jakimś sposobem trafiają na naszą stronę firmową. Odpowiada im oferta, którą tam posiadamy.

Ale na takiej promocji nie chcemy poprzestać. Chcemy przecież, aby również nasza firma była znana w mediach społecznościowych. W nich znajduje się ogromna ilość potencjalnych klientów, na których szczególnie powinno nam zależeć. Jeśli staramy się pod tym względem być przygotowani, to uzyskamy naprawdę wiele.